четвъртък, 6 януари 2011 г.

Как се прави туризъм по български?

Не вярвам да има някой, който не е ходил на организирана екскурзия с българска туристическа агенция.. Е и аз - при това доста пъти.. Беше ни обзела вълна централна Европа и бяхме решили да бъдем на нова година в Прага.. След дълго търсене единствената най-добра оферта беше на "Бохемия" - 500 лв на човек,без празнична вечеря..
До Прага така и не стигнахме, но ето как аз успях да  анулирам резервацията си:

Уважаема госпожо Колева,


Реших да ви отправя писмено жалбата си отново, защото не съм съгласна с взетото от вас решение за моя конкретен случай.Най-напред- аз заявявам своя отказ 57 дни преди датата на отпътуване. Разбирам вашата практика да заплащате предварително местата за обявените от вас туристически програми, но това да изисквате от мен заплащане на неустойка в размер на 30% е повече от абсурд! Аз самата работя в сферата на търговията и услугите от доста време и подобна търговска практика не бях срещала! Вие не можете да очаквате от клиентите ви да поемат ваши евентуални загуби.
Също така – що за търговци сте, ако не можете 2 места да продадете! Аз не съм длъжна да търся клиенти за вашата екскурзия! Това е поредния абсурд. Искате да кажете, че нашите 2 места са решаващи за цялата програма?!?!?
Когато пътувах с вашата агенция до Истанбул преди повече от 3 години автобусът ни се катастрофира след Одрин и се наложи да чакаме с часове. Тогава проявихме търпение и разбиране за създалата се ситуация. Защо и вие не проявите гъвкъвост и не бъдете наистина в услуга на клиентите си.
Отново подчертавам- аз исках да анулирам моята резервация 57 дни преди отпътуване!
Извинявайте, но е нелепо да изиксвате от мен и от  някой, който я нулира дни преди отпътуване равни неустойки.
Също така – аз се посъветвах с адвокат по този въпрос и ми беше разяснено, че вие нямате право да искате от мен неустойка при условие, че аз за 10 дни реално не мога да ви причиня никакви разходи и загуби!
Аз съм ваш клиент вече няколко години и бях изключително доволна от качеството на обслужването.
Но с това искане от ваша страна и нежелание да се анулирате моята резервация без наказателна такса определено ме накараха да подготвя жалба срещу вас в Комисията за защита на потребителите.  
Предупреждавам ви преди да я пусна с надежда ,ч е ще бъдете достатъчно гъвкави и няма да позволите да загубите реномето си за подобно нещо.
Ако не получа отговор от вас до четвъртък, 25.11.2010 пускам жалбата в Комисията- те са запознати със случая и вече имам обещание, че ще ми бъде съдействано.
23.11.2010

Силвия Янчева

Мислите ли,че получих парите си- "Вервай ти в чудеса", както казваше баба ми...
Ето така се прави туризъм по български...

Няма коментари:

Публикуване на коментар