неделя, 25 ноември 2012 г.

Наистина искам да се науча да обичам себе си.



В безкрайността на живота, която ме обгръща,
всичко е съвършено, цялостно и завършено.
Винаги съм Божествено закрилян и насочван.
Безопасно е да надникна в себе си.
Безопасно е да погледна в миналото.
Безопасно е да разширя разбиранията си за живота.
Аз съм много повече от моята
Личност –в миналото, сега и в бъдеще.
Сега избирам да се издигна над проблемите на моята личност
И да осъзная величието на своята същност.
Наистина искам да се науча да обичам себе си.
Всичко в моя свят е наред.



В безкрайността на живота,
която ме обгръща, всичко е съвършено, цялостно и завършено.
Миналото няма власт над мен,
защото искам да се уча и да се променям.
Виждам, че то е било необходимо,
за да ме доведе до мястото,
на което се намирам днес.
От мястото, на което се
Намирам в момента,
Желая да започна да почиствам стаите в дома на
Моето съзнание. Зная, че няма значение откъде ще започна,
И затова се захващам с най-малките и най-лесните стаи
И по този начин ще постигна бързи резултати. Вълнувам се от участието си в това приключение,
Тъй като зная, че никога няма да премина
отново през него. Стремя се да се освободя.
Всичко в моя свят е наред.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар